bestiegirls

Direktlänk till inlägg 9 januari 2014

Dagen c:

Av Sassa/Amanda - 9 januari 2014 17:45

Hej, Sassa här.

Idag så var det ju första dagen i skolan och det var lite sådär..  

Iaf så vaknade jag klockan halv 8 och fixade mig osv och sen så snackade jag lite med Amanda på skype innan jag träffade henne, Smilla och Lucas och drog t skolan.

Först hade vi mentorstid, svenska, no, lunch, engelska och sedan elevensval.

Det roligaste var nog elevensval då jag, Amanda och Sarah spelade Let her go.. det gick lite sådär men aja. 

Efter skolan så drog jag t tandläkaren och det gick bra.

Nu har jag kommit hem och är skiiiiit trött    

Ska nog kolla på nån film nu och sedan äta middag.

Hejdååå♥

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sassa/Amanda - 29 januari 2014 08:26


Hej :* Nu sitter jag och väntar på att vår slöjdlärare ska komma och låsa upp dörren. Sitter med Smilla, Ottilia och Simon. Vet att jag inte har bloggar osv men jag skyller på att jag hade två prov förra veckan... Hehe. Igår var Linus (min kill...

Av Sassa/Amanda - 21 januari 2014 12:59

Hej! Idag slutade vi efter lunch därför att vissa har mentorssamtal idag så vi fick sluta tidigare    Första lektionen var NO då vi snacka om hur vissa hade blivit våldtagna... lol nej jk, vi snackade om hur vetenskapsmän gjorde massa shit med mä...

-

Av Sassa/Amanda - 18 januari 2014 18:20


Hej! Vet inte vad jag ska skriva som rubrik (?) men aja.. Idag har jag inte gjort något speciellt förutom att plugga på So:n och sedan kollat på lite filmer osv :3 Just nu lyssnar jag på lite gamla random låtar   och väntar på att mina morsa sk...

Av Sassa/Amanda - 18 januari 2014 15:36

Heej Amdna här    Sassa sa att jag skulle skriva ett inlägg så here we go. Jag venneh vad jag ska skriv om -____________- Okej idag har jag kollat på en film/anime som hette : ookami kodomo no ame to yuki Den var enligt mig ganska sad i slutet....

Av Sassa/Amanda - 16 januari 2014 21:04


Hej! Vet att jag inte har bloggat osv, men asså... Förut hade jag en blogg som jag bloggade på exakt varje dag och gjorde tillochmed fler inlägg på en dag.. men nu orkar jag typ inte hahaah. Sooorry verkligen!   Aja, nästa vecka på torsdag och fr...

Heej!

Amanda och Sassa här! ;DD
Här kommer vi skriva om random saker så kolla in bland och läs om det! :DDD

Fråga oss!

1 besvarad fråga

Omröstning

Kollar du på Anime?
 Alltid
 Ofta
 Ibland
 Aldrig
 Vad är det ens??? O.O
 Kbry

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards