bestiegirls

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Sassa/Amanda - 11 januari 2014 20:56

Hej!

Vet Amanda är sur på mig för att jag inte bloggade igår och idag... men har typ inget speciellt att säga.

Igår så var det en vanlig skoldag pch efter skolan (som ni redan vet) så hade jag hemspråk och Amanda, Oliver och Simon följde med miiiiig   

Efter mitt hemspråk så gick vi hem.

När jag kom hem så chilla jag bara framför datorn osv.

Idag så vaknade jag kl 11.30 och ät frukost och drog sedan t huddinge för att köpa lite saker, när jag kom hem så satt jag framför datorn och kolla på Peach Girl.

Nu ska jag kolla på sista avsnittet och sedan se om jag hittar någon ny Anime.. ska kolla om Amanda svarar på skype också   


Adioooos   

//Sassa  

Av Sassa/Amanda - 11 januari 2014 17:10

Hej Amanda här! ;DDD

Idag har jag inte gjort något ;_; HJÄLP MIG ;_; JAG BEHÖVER ETT LIV ;_; NÅN SOM KAN SÄLJA ETT?? ;_; *host host*

Iaf jag tänker döda Sassa... För att hon inte har gjort en inlägg för att hon är beronde på att kolla på 'Peach Girl' någon jävligt konstig anime, azzå riktigt läskig...

Så imrgon kommer min farsa tvinga med mig att se på fucking innebandy ;_; För att enligt han så är det enda jag gör är att sitta inlåst i mitt rum... True ://

BUT STILL ;_; ;_;

Så sammanfattning : F ME.  

Sååå... Ah jag ska nu gå och skjuta mig... Byeiiii :*

Heej!

Amanda och Sassa här! ;DD
Här kommer vi skriva om random saker så kolla in bland och läs om det! :DDD

Fråga oss!

1 besvarad fråga

Omröstning

Kollar du på Anime?
 Alltid
 Ofta
 Ibland
 Aldrig
 Vad är det ens??? O.O
 Kbry

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards