bestiegirls

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Sassa/Amanda - 14 januari 2014 08:16

Hej Amanda här!

Jag vet att jag inte har bloggat och jag är ledsen okok? Men jag har som Sassa redan vet inte känt mig helt hundra, jag gick hem från skolan igår pågrund av huvudvärk.

Ni kanske tycker det är konstigt men om jag har huvudvärk för länge kan det övergå från huvudvärk till migrän och jag vill inte ha det igen  (Förra året, så fick jag migrän och var borta från skolan i en vecka, och jag fick gå till sjukhuset nästan varje dag)

Såå det är varför jag inte har bloggat.

Så jag ska gå till skolan snart men jag helt serriöst vill inte jag har redan huvudvärk, jag vet att jag kommer gå hem från skolan igen...

Juste jag kollade hur mycket frånvaro jag hade fått och så står det "23%" man bah WTF?! JAG HAR VART I SKOLAN ._.

Sen kollar jag på mitt schema och dom lektionerna jag hade efter jag hade gått hem igår och jag hade fått frånvaro på ALLA, vet ni hur mycket damp jag fick eller?? Så just nu vill jag bara slå någon i dens ansikte (MOAHAHAHAH I'M SO EVIL)

Kanske skriver ett till inlägg när jag kommer hem från skolan, vi får se 

Heej!

Amanda och Sassa här! ;DD
Här kommer vi skriva om random saker så kolla in bland och läs om det! :DDD

Fråga oss!

1 besvarad fråga

Omröstning

Kollar du på Anime?
 Alltid
 Ofta
 Ibland
 Aldrig
 Vad är det ens??? O.O
 Kbry

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards